Известие

Collapse
No announcement yet.

Helooo,Алфисти!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
    Добре де, как ги изчисли, че ще дойдат тия коне, като сток 1.7 16V е 136 коня, а е повече от 200 кубика над 1.5 , откъде ще дойдат тия в повече коне?
    Тествано е... в alfaowner форума е правена такава модификация на 1.4 с 16в глави, но незнам карбовете колко мм са... на диното колата изкарва 132 коня на маховика и 98 коня на колелата при 6900об/мин

    It lives

    132bhp at the flywheel at 6900rpm
    98bhp at the wheels
    100lbs / ft torque between 5500 and 7500rpm
    Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 23:08.
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
      Тествано е... в alfaowner форума е правена такава модификация на 1.4 с 16в глави, но незнам карбовете колко мм са... на диното колата изкарва 132 коня на маховика и 98 коня на колелата при 6900об/мин

      It lives

      132bhp at the flywheel at 6900rpm
      98bhp at the wheels
      100lbs / ft torque between 5500 and 7500rpm

      Това във форум, ма чужд, демек мъгла.
      Пък и така да е, със 150 кубика на същите глави, карбуратори и въобще същия сетъп, ще извадиш максимум още 7-8 до 10 коня.
      Принципно при 98 коня на колелата си мисля, че на маховика не са 132 коня. Загубите не вярвам да са толкова големи.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #63
        Предполагам колата е мерена на дино с повече натоварване, преобладават hill climb проекти на острова.
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
          Тествано е... в alfaowner форума е правена такава модификация на 1.4 с 16в глави, но незнам карбовете колко мм са... на диното колата изкарва 132 коня на маховика и 98 коня на колелата при 6900об/мин

          It lives

          132bhp at the flywheel at 6900rpm
          98bhp at the wheels
          100lbs / ft torque between 5500 and 7500rpm
          Забрави да споменеш едни подробности около валовете, къстъм буталата и другата електроника използвани за този проект

          Comment


          • #65
            Само да попитам, каква друга електроника? Нали е с карбове колата?

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от McNicko Покажи съобщение
              Само да попитам, каква друга електроника? Нали е с карбове колата?
              Може би има в предвид формирането на искрата, предварението. Това си е електроника нищо, че си с карбове

              Comment


              • #67
                Е да ама не е с карбове


                Ето и темата:
                http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-rallycar.html

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
                  Е да ама не е с карбове


                  Ето и темата:
                  http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-rallycar.html
                  Той пита за неговия проект, който ще е с карбуратори

                  Comment


                  • #69
                    Точно за проекта от чуждестранния форум питах. Понеже по-нагоре прочетох, че е с карбове. От темата обаче там става ясно, че си е инжекционче "ECU is an aftermarket MBE unit" така че вече ми е ясно.

                    Иначе т.нар. запалване ми е ясно, че е електроника, ама все пак от там не мисля, че може да се източи кой знае колко. Ако бъркам някой да ме поправи, отворен съм както винаги към критики и към разяснения.

                    П.С. Аз на Ситроена от подписа така и не можах да измисля точно в запалването какво да му подобря докато го правих, а и инфо не намирих никъде, та се концентрирах силно в избирането и модифицирането на карбуратора.

                    Comment


                    • #70
                      Как е колеги?...Бая се е изписало по проекта с карбовете а....В личен план смятам,че колата ми ще е по добре с карбове.Работя в авто-електро сервиз и просто от лични наблюдения за сега,на този етап мисля да и кача още някой-друг катър с карбовете.Още не съм дорасъл като шофиор за да мачкам инжекцион в завойте.Поме аз така мисля за себе си.А и още финансовата страна на въпроса оправям.Та заел съм се с намирането на що годе читави 16 в глави>стават не стават ,квото доиде ся.Иначе колата както казах и сега си опъва стабилно.10-15 коня от горе пак ще е екстра.Та така аз продължавам да търся в нета инфо за проекта.Ако имате инфо или мнения по въпроса пишете ...
                      Поздрави!!!

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
                        Е да ама не е с карбове


                        Ето и темата:
                        http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-rallycar.html
                        Опа... моя грешка... не съм се загледал добре... липсата на всмукателен колектор ме е подвела. А доколкото разбрах, човека споменава само,че ако сложи спортни валове, нешата ще стоят друго ядче, ама тва е щото не прочетох цялата тема, а само първия пост
                        Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 20:17.
                        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                        Comment


                        • #72
                          Ima програмируеми контролери за ъгъла на изпреварване и формиране на искрата. Използват се за газови уредби, но стават и за бензин. Ето ти едни мучачоси, занимаващи се с това - http://dek.bg/main.php
                          Така можеш да направиш колата по-пъргава. Но знай - и да намериш 16 "волтови" глави трябва да смениш валовете със спортни един вид за да постигнеш нещо съществено
                          Last edited by Stranger65; d.m.y г., 20:17. Основание: доп

                          Comment


                          • #73
                            Колега,ще ти дам един добър съвет.нашите са си натопорчени.Просто си я оправи и и се радвай.Моята е малолитржка,ама след 120 се силя на тия дето са 2 ооо .И ги късам.Трябва да си обичаш колицата!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Колега,ще ти дам един добър съвет.нашите са си натопорчени.Просто си я оправи и и се радвай.Моята е малолитржка,ама след 120 се силя на тия дето са 2 ооо .И ги късам.Трябва да си обичаш колицата!
                              Ти би трябвало до 120 да ги късаш,щото си с късия диференциал
                              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                              Comment


                              • #75
                                Колега това с карбовете е много добра идея.Обаче!!!
                                Имам един познат дето е направил тази операция преди 4-5 години и ефекта е бил много добър 16в. карборатор страхотна работа.Така обаче ми сподели че за да караш такова нещо или бащати трябва да е шеф на петрол или да си имаш собствена бензиностанция.Смъква карбовете и прави един от първите може би турбо боксери в БГ.!!!
                                Резултата е малко по добър с доста по нисък разход на гориво.Така че си помисли.Кола бегачка ли ти трябва или ежедневка която да върви доста добре???
                                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                                Comment

                                Working...
                                X